9 Kasım 2009 Pazartesi

eğri gitmek varken, düz gitmek niye

yer yer iç sıkıntıları olmakla beraber aslında süper güzel ve yoğun bir haftasonu geçti. insan pazartesi olunca haftasonunun kıymetini anlıyormuş. cuma akşamı aralık ayında işi gücü bırakıp dünya turuna çıkacak hakan'laydık. http://80gunde20alem.com/ adresinden projesinin detaylarını izleyebilirsiniz. insan istemeden cesareti kıskanıyor:)

cumartesi; şişhane abajurcular, galata milk ve laundromat (siz de benim gibi keçe delisiyseniz http://www.artichoke212.com/ bir bakmakta fayda var!!), galata kulesi tepeye çıkış, bikinisiyle terasında çamaşır asan tahmini expat eşi, pazar; istinye park (ilk gidiş, hayal kırıklığı), ev, yeni pilates malzemeleriyle evde alınan verilen nefesler, sonunda kare battaniye çakması yastığımın bitirilişi....

işte fotoğraflar... ben çok beğendim.. hemen baş köşeye koydum...


bu arada cuma, bambu yünü aldım kazak yaparım kendime diye, ama sonra arda atkı istedi, atkıya döndük.. bambu yünü mükemmel bir şeymiş.. hem renkleri, hem kendisi yumuşacık!! yarıladım bile.. detaylar ve fotoğraflar inşallah en yakın zamanda burda.


Hiç yorum yok: