10 Nisan 2010 Cumartesi

yine yeşillendi fındık dalları

havaların ısınmasıyla hayat da resmen şenlendi. son iki haftasonu eve girmek nedir unutuldu. bu arada kendimi evin bahar temizliğine adadım, hatta bahar öyle bir çarptı ki bugün eve de bahar girsin diye ilk defa güzel kokulu koca bir buket çiçek aldım (genel tavır çiçek dalında güzeldir, koparılmasın önümüzdeki kış tekrar hatırlanmak üzere rafa kaldırıldı:)) bir de bilgisayardan çıkan radyasyonu azaltıyormuş diye kaktüs aldım ama odanın diğer köşesinden minicik şey nasıl etki edecek bilemedim, umut fakirin ilacıdır dedim, inandım.

iki cumartesi sabahı da cihangir'de uzun kahvaltılar edildi. hatta bugün edepsizce hırkalar çıktı ve güneşlenildi. sebep herkes mi oraya taşınır kaşla göz arasında ve çıkışta çukurcuma yakın ve ben ev döşüyorum ya, işte öyle.

geçen pazar beykoz hayvan barınağına gidildi. bu adreste istanbul'daki tüm hayvan barınaklarının iletişim bilgileri bulunuyor. inanılmaz bir keyif, o kadar sevecenler ve sizin sevginize hasretler ki... üşenmeyip gitseniz, giderken de yanınızda gazete, süt, bebe maması, her türlü beşeri ilaç, kuru mama, makarna götürseniz, minnettar kalıyorlar. diğer barınakları görmedim ama beykoz çalışanları, gönüllüleri ve sakinleri ile umut oluyor insana. (ordan polonezköy 15 dakika bile değil, gitmişken öğle yemeği molasında yarar var)

sonra ayıp galiba ama ilk defa kiki'ye gittim. çok güzeldi. kalabalık ama insan rahatsız olmuyor, müzikler, insanlar, elmalı vodka şahane... alkolle ve kalabalıkla arası olmayan ben bile bu kadar keyif aldıysam, görmeyen kalmasın:)


yine ev döşeme için duvara resim almaya milk gallery'ye gidildi galata'da. pek bir resim kalmamış ama keçelerden ünlü filmlerin afişlerini yapan ezgi genç'in sergisi gezildi. pek keyifliydi.




bu arada yolda pipidisko çantalar fotoğraflanırken görüldü, onlar da pek beğenildi. ayaküstü yeni sezon koleksiyonu hakkında haberler alındı:)

evin before after'ını yapıym dedim, ama mimar/ustabaşı ali fotoğraf çekmeme fırsat vermeden bozdu düzenimi. şuanki halinin favori köşesinden ufak kuple. köşedeki marangoza yaptırılan sehpa ve çukurcumadan büfeyle ayna gelsin bir de öyle görün:)



flim-flam an itibariyla 1500den fazla kez ziyaret edilmiş, tüm tehdit ve zorlamalarımla girip okuyan eşe dosta, ve tabi 10 marifetçilere çok teşekkürler.

haftaya samsun ve trabzondayım. kalkan mevsimiymiş, heyecanı bastı.

2 yorum:

pipi disko dedi ki...

aa benden bahsetmiş:)) duygu, bu pasaj'daki aksesuarları sen mi yapıyosun hakkaten? süperler

flim-flam dedi ki...

cok tesekkurler!! ben yapiyorum evet ama biraz sekteye ugradi bu aralar:)) yeniler gelsin, hemen paylasirim!! aksam parti var, bekleriz!!!