26 Nisan 2010 Pazartesi

bu pazartesiyi de bitirdik

saçma zar oyunumun ilk gününde 3 mayıs deadline'lı projeyi bitirecek, 1 saat yürüyecek, blogdan ödüllü yarışma yapacak, denemediğim bir kokteyl deniycek ve bütün bunları yaparken kendim gibi olacaktım.

öncelikle proje başvurusu 17 mayısa atıldı, ben de haliyle ortada 3 mayıs deadline'lı proje kalmadı diye onu bitirmek değil, bitirmenin yanından bile geçmedim. öyle ki beyin fırtınası toplantımızda proje teması kültür sanat olmasına karşın, bir yarım saat organik tarım projeleri hakkında konuşmayı zevkle dinledim. sonunda 'kültür mantarı organik tarımı projesi' yapalım boşuna konuşmamış oluruz dedim, önce sevindik, sonra vazgeçtik:)

ödüllü yarışmayı duyurdum. valla pazar seçimler belli olduktan sonra ödülü zaten gidip almıştım, paket yapmıştım, birtek duyuruyu bloğa koymak kalmıştı. pek yüzbinleri harekete geçirdiği söylenemese de yine de biz bize eğlence işte...

ne içkiyle ne haftaiçi popo kaldırıp dışarı çıkmakla bir alakası olmayan ben, bu akşamüstü ceren'i 'akşam hiç denemediğimiz bir kokteyl içmeye gidelim mi?' diye aradığımda, tepki 'hayırdır inşallah, iyi hadi akşam öğrenirim' gibi süper oldu.

sonuç: taze yeşil elma sıkmalı mojito ve son zamanların cumartesi kahvaltıları arkadaşı ceren'le pazartesi akşamı hoşbeşi... kokteyl seçimi biraz sıkıcı olabilir ama inanılmaz lezzetliydi!!

bir saat yürüyüş de aklımca yarım gidiş yarım dönüş olmak üzere harbiye cihangir arası yapılacaktı. fakat gidiş 25, dönüş hafif tırsmaktan 20 dakika sürünce, e evden iş de 8er dakika tamamdır ya ayarlamasına gidilerek tamamlandı.

 bu arada yürürüş kısa sürünce bari soluklanıym diye kiki bahçesinde diet kolamı söylemiş, barda tek başıma otururken, içeri yıllardır her karşılaştığımız yerde bu hafta mutlaka görüşelim diyip son 7 yıldır buluşamayı beceremediğimiz pınar ve burcu girdi. zar işte bak nelere kadir.

yine de bu oyun yorucuymuş, ve henüz bunu eğlenceli bulacak kadar sıkılmamışım sanırım:) yine de bitecek bu hafta öyle böyle. ucunda sony var!! artı yarın da çekiliş yok, sizler izlemeye devam.. ben sabah 6da meditasyona kalkıyorum dolapdere manzaralı balkonumda:))

Hiç yorum yok: