25 Mart 2010 Perşembe

itinayla örülemeyen t-shirt'ler

bir önceki yazıda bahsettiğim t-shirt parçalama/ örme işlemi hoşuma gittiğinden ve feci fiyonk yapasım geldiğinden (ki evet feci fiyonk yapası gelebiliyormuş insanın) feda edecek t-shirt arayışına girdim. maalesef yanları dikişsiz t-shirt bulamadım, dikişliyle de idare ederiz dedim. ve turuncunun güzelliğinden bu garibanı seçtim.





meğer idare edemezmişiz çünkü çekiştirirken dikiş yerleri sökülüyormuş, malum ince ince kestiğimiz için. bu durumda elimde bir sürü kısa turuncu şerit kaldı. ben de onları iğneye geçirdim, saç örgüsüyle ördüm. sonra kıvırdım, yuvarlayıp diktim. kalan kısmı ortasından çıkarıp, meşhur düğmelerimden biriyle sabitledim, arkasına da iğne diktim.

sonuç:



belki çok iştah kabartıcı değil ama yetenekli ellerde bu fikrin şahesere dönüşeceğinden eminim:)

Hiç yorum yok: