21 Mart 2010 Pazar

eski t-shirtler itinayla örülür

bahar da geldi artık, hepimize hayırlı olsun!! güzel havanın keyfini pazar sabahı bebek'te kahve ve sonrası bebek-beşiktaş yürüyüşüyle sürdüm de bir yandan da tüh ya atkılar da iyi gidiyordu ben şimdi havalar ısınınca örgü öremiycem mi diye ılık ılık üzüldüm.


sonra aklıma geçen gün gördüğüm site geldi. t-shirtten yün değil de işte örgü örülecek ip yapımını anlatan. kenarları dikişşiz ve desensiz t-shirt bulun diyor ama ikisini birarada bulamadım, kenarı dikişsiz bir bu gariban vardı atkıya dönüşecek.





sonrası, işte kestim biçtim anlatıldığı üzere. bu nasıl yuvarlanacak diye şüphedeydim ama baktım ipi çekince hakkaten yuvarlanıyor. hafif hayret, hafif oley oley diye çekiştirdim durdum, sonra da çıkan ipi gururla yumak yaptım.




ve başladım örmeye.. sonuç mükemmel, el terletmeyen, sıcak bastırmayan örgü keyfi... yanlız t-shirt baskısız olsun demesinin nedenini anladım sonradan, çünkü askılı kısım yuvarlanmıyor, o da artık kendinden desenli yün oldu işte dedim. ne kadar uzuycak acaba diye ördüm.

pek uzun birşey olamadı (6 ilmek genişliğinde yapsam bile) ama yine de bitene kadar hava karardı. bu durumda özlenen foto kalitesiyle görebileceğiniz aşağıdaki atkı oldu... yarın süsleyip pasajıma koyucam belki alanı çıkar:))




1 yorum:

Banuca dedi ki...

Vallahi bravo, fikri verdim ama uygulayamadım, utandım şimdi:))
Ellerine sağlık, ne güzel işte....