6 Kasım 2010 Cumartesi

ne var ne yok

dehşet iki hafta geçti, bitti. ilk haftayı istanbul'da park bahçe yok diyen bir sonraki kişinin alnını karışlamama sebep olacak clyde arama süreci sonrası -1 köpek, -2 kilo ve kuvvetle muhtemel depresif mesajlardan dolayı twitter'da -3 izleyici kaybı ile tamamladım.

ikinci hafta farklı ülkelerden +144 katılımcı ve beraberlerinde getirdikleri +1750 dırdır, tırtır ve fırfırla uğraşarak geçti. süper ki diplerde olan ruh halime yardıma ankara'dan gizem yetişti. dün katılımcıları geçirdikten sonra bu sefer +60 diğeriyle şaman dans grubu gösterisi, ve gizem'den 'dokunmayın duygu'ya uyuyacak' anlayışlılığı ile öğlenlere kadar süren dinlenme süreci.

sonrası evde derinlemesine sonbahar temizliği ve akşam evde yalnız iki haftadır ertelediğim ödevlerin tamamlanma çabası.


şimdi bu foto ne diyeceksiniz. bu benim ödev ortamım. ödevimiz balmain, balenciaga, marc jacobs ve d&g 2011 bahar yaz şovlarını izleyip, pazartesi için 4-6 t-shirt'lük koleksiyon için mood board hazırlamak.

şimdi bir siyaset bilimi mezunu olarak bu duruma çok içerliyorum. evet, biz kalın kalın kitapları okuyup anlıycaz diye kıçımız çıkarken moda tasarımı öğrencileri bunları yapıyorduysa makus kaderime içerliyorum.

ha bir de teknik çizim ödevim var ama onu gördüğünüz üzere erteliyorum. napıym 1/5 lik kafa- vücud oranına sahip biri olarak 1/9luk modeller çizmek ağırıma gidiyor galiba. bu bahaneyi hocanın yemeyeceğini düşünerek ödevime geri dönüyorum.

haftaya 3 gün dinlenme iznim var, hergün bloğuma yazıcam, o derece azimliyim...

2 yorum:

Gizmo dedi ki...

=) Tstlı kız.. <3 Sen iste.. Sefiom seni!

elif dedi ki...

eee sekerim ne bekliyodun moda tasarimi okurken anayasa hukukuyla ilgili kitap okuyacak halimiz yoktu tabi ki kolej yillarimiz bi Balenciaga bi Lanvin bi Galliano olsun bunlari hatim etmekle,gece gunduz cizim yapmakla gecti:))

hadi bakalim sen odevlerine don, kasim sonu istanbuldayim teftise gelcem:)))

operler!
Elif Sorgun