4 Ağustos 2010 Çarşamba

handmade nation


13 günlük bir amerika ziyaretinden sonra yine memleketteyim. şimdi amerika diyince çoğu kişinin aklına new york, los angeles, miami filan geliyor. benimkineyse wisconsin. hani 'dogma'da melek rolündeki matt damon'la ben affleck'in cennetten kovulurlarken önlerine iki seçenek sunulmuştu ya; ya cehennem ya wisconsin diye... işte o wisconsin!

11 eylül olaylarından önce oralarda bulunmuş biri olarak futbol takımındaki lakabım 'turkish terror'dü. o zamanlar terörist olmak henüz şimdiki kadar korkulacak birşey değilmiş demek ki. işte ben de chicago'da iner inmez, hemen bir otobüse binip tuttum eski kalecimizin yanına doğru madison'un yolunu. yemem gereken yemeklerin, almam gereken kitapların ve görmem gereken dükkanların listesiyle. ilk durak fried fish ve bloody mary... ordan da ne zamandır merak ettiğim 'handmade nation' almaya! kitap aslında amerika genelinde craft'çılarla yapılan bir belgeselin çıktısı. kitap inanılmaz güzel röportajlar, makaleler ve resimlerle dolu. almak isteyenler için link


ben de hazır oralara kadar gitmişken birkaç yer ziyaret ediyim diyip wisconsin craft market ve state street'teki anthology'ye gittim.


bu arada bu gezmeler için geçici süreliğine evimi kiraya verdim, içinde dikiş makinam, düğme makinam, kumaşlarım ve yünlerimle. bu durumda dikip biçtiklerimi değil, gezip gördüklerimi, yiyip içtiklerimi anlatıcam bir süre. umarım sorun olmaz. sevgilerimle!!!







Handmade Nation Trailer




VideoLife Uzerinden Izle

Hiç yorum yok: