7 Eylül 2011 Çarşamba

erkekleri anlayın

bugün ofiste müzik seçimi nostaljik türkçe pop. ajda pekkan tarafından 'erkekleri anlayın' diye bir şarkı duydum çalanlar arasında bana içerik olarak acayip bir şekilde die ärzte'den 'männer sind schweine' (erkekler domuzdur) adlı şarkıyı hatırlattı. demek yıl, ırk, din farketmeden tüm kadınlar üç aşağı beş yukarı aynı dertten müzdarip. kimbilir daha ne şarkılar vardır böyle daha (bildiğiniz varsa göndersenize??)

neyse eve gelir gelmez ben bu ikisini de buldum, aşağıda paylaşıyorum.





henüz bu yaz da böyle geçti yazısı yazamadım birçoğunuzu kıskançlıktan çatlatacak (keh keh) ama şunu diyebilirim ki gördüğüm kadarıyla bu yazın mekanlardaki kraliçesi ajda pekkan. sevelim sevmeyelim 1969 yılında erkekleri anlayan ajda ablamızın çok değil daha 3-5 yıl önceki şu pozu bence başarısını kanıtlıyor. hepimize 65imizde böyle pozlar nasip olması dileğiyle, iyi çarşambalar. 



Hiç yorum yok: