13 Aralık 2010 Pazartesi

biraz da teknoloji

şu son birkaç aydır kendisine platonik bir aşk beslediğim mathpunk son zamanlarda matematik ve el işi konularına da merak saldı, iyice gönlüme taht kurdu.

bahsettiği ürünlerden biri haber sitelerinden bir gün boyunca gelen feed'leri örme makinesine gönderip de kazak oluşumuna sebebiyet veren (nasıl konuya uzağım belli değil, bu anlatımla bakmaz o çocuk bana) newsknitter. websitelerini hayranlıkla izlerken bir baktım ki yaratıcıları, çıktığı yer, herbirşey türk. tam da silah yasa tasarısına sinirlenip bu ülkeden iyi birşey çıkmıyor mu diye isyanlardayken...


bir diğer hoşuma giden ve ulan ben bunu nasıl düşünemedim belli değil diye hayıflandığım ürün ise qr code kanaviçeleri. bir de isim koymuş, nerdle-point diye. pek şirin. websitesi için buyrun
 

ben eksik kalır mıyım hemen bloğumun kodunu aldım, kendime bir ara bir şeyler yapıcam. çok yastık yapasım var benim de ama şöyle bir yaka iğnesi de olabilir bilemedim...

Hiç yorum yok: